Customer Journey Masterclass
In het kort:
- Diepgaande kennis
- Kleine groepen en persoonlijke aandacht
- Ervaren trainers met praktijkgerichte inzichten
- Direct werken aan eigen projecten
- Officieel UX-certificaat na afronding
- Vegetarische lunch
Voor wie?
Je hebt niet of nauwelijks ervaring met het ontwikkelen van customer journey of je hebt feeling met het vakgebied UX, zoals:
- UX Designers, service designers
- Visual designers, grafisch ontwerpers, user interface ontwerpers
- Front-end developers, functioneel ontwerpers, product owners
- Online marketeers/conversie specialisten, webredacteurs
- Start-up owners
Wat leer je?
Hoe hou je overzicht als je multi-device experiences maakt? Wat zijn de valkuilen van customer journeys? Wanneer gebruik je welk soort customer journey? En welke trends zijn er binnen customer journey mapping?
Wanneer?
Voor wie?
Je hebt niet of nauwelijks ervaring met het ontwikkelen van customer journey of je hebt feeling met het vakgebied UX, zoals:
- UX Designers, service designers
- Visual designers, grafisch ontwerpers, user interface ontwerpers
- Front-end developers, functioneel ontwerpers, product owners
- Online marketeers/conversie specialisten, webredacteurs
- Start-up owners
Wat leer je?
Hoe hou je overzicht als je multi-device experiences maakt? Wat zijn de valkuilen van customer journeys? Wanneer gebruik je welk soort customer journey? En welke trends zijn er binnen customer journey mapping?
Wanneer?
Voor wie?
Je hebt niet of nauwelijks ervaring met het ontwikkelen van customer journey of je hebt feeling met het vakgebied UX, zoals:
- UX Designers, service designers
- Visual designers, grafisch ontwerpers, user interface ontwerpers
- Front-end developers, functioneel ontwerpers, product owners
- Online marketeers/conversie specialisten, webredacteurs
- Start-up owners
Wat leer je?
Hoe hou je overzicht als je multi-device experiences maakt? Wat zijn de valkuilen van customer journeys? Wanneer gebruik je welk soort customer journey? En welke trends zijn er binnen customer journey mapping?
Wanneer?
Programma
Met Customer Journey Mapping breng je de ervaring van jouw klanten helder in beeld. Dit geeft niet alleen handvatten voor klantgerichte optimalisatie, maar ook voor interne communicatie. In deze workshop leer je hoe je een Customer Journey ontwerpt én hoe je deze vervolgens inzet.
Trainingsdatums
Praktisch
Hardware
Neem je eigen laptop mee. Een beveiligde laptop is geen probleem, het is alleen van belang dat je ermee online kan.
Voorbereiding en huiswerk
Tijdens de trainingsdagen werk je aan een eigen case. Dit vraagt enkele uren tijd van je buiten de trainingsdagen om. Denk aan 1-2 uur voorafgaand aan de eerste dag en 2-8 uren als huiswerk voor dag 2.
Krijg ik een certificaat?
Jazeker! Je krijgt een gerenommeerd certificaat na afloop van de training.