Prototype Training
In het kort:
- De belangrijkste slides per dag in pdf
- Tekenset met Copic-stiften en Sharpies
- Handige A4 sketch templates
- Versnaperingen en heerlijke lunches
- UX Academy Slack community, waar onze trainers en oud-cursisten altijd voor je klaarstaan
Voor wie?
Je wilt zelf prototypes ontwikkelen en testen omdat je UX Designer, UI Designer, UX Writer, productdesigner of servicedesigner bent, of in een andere rol veel te maken hebt met digitaal productontwerp.
Wat leer je?
Eerst gaan we aan de slag met jouw schetsvaardigheden. Je krijgt een schetstechniek aangeleerd waarbij houding en het gebruik van stiften belangrijk zijn. Je maakt jouw eigen schets-library die je kunt gebruiken in jouw projecten. Verder krijg je een overzicht van alle UX prototyping tools, zoals Figma, ProtoPie, AxureRP en Marvel en leer je wanneer je welke tool gebruikt. Je werkt in jouw favoriete software een prototype uit voor je eigen case en leert hiermee feedback te verzamelen, en je team en stakeholders te overtuigen van je ontwerpkeuzes.
Wanneer?
- 24 jan. t/m 07 feb. '25
- 17 apr. t/m 15 mei '25
Voor wie?
Je wilt zelf prototypes ontwikkelen en testen omdat je UX Designer, UI Designer, UX Writer, productdesigner of servicedesigner bent, of in een andere rol veel te maken hebt met digitaal productontwerp.
Wat leer je?
Eerst gaan we aan de slag met jouw schetsvaardigheden. Je krijgt een schetstechniek aangeleerd waarbij houding en het gebruik van stiften belangrijk zijn. Je maakt jouw eigen schets-library die je kunt gebruiken in jouw projecten. Verder krijg je een overzicht van alle UX prototyping tools, zoals Figma, ProtoPie, AxureRP en Marvel en leer je wanneer je welke tool gebruikt. Je werkt in jouw favoriete software een prototype uit voor je eigen case en leert hiermee feedback te verzamelen, en je team en stakeholders te overtuigen van je ontwerpkeuzes.
Wanneer?
- 24 jan. t/m 07 feb. '25
- 17 apr. t/m 15 mei '25
Voor wie?
Je wilt zelf prototypes ontwikkelen en testen omdat je UX Designer, UI Designer, UX Writer, productdesigner of servicedesigner bent, of in een andere rol veel te maken hebt met digitaal productontwerp.
Wat leer je?
Eerst gaan we aan de slag met jouw schetsvaardigheden. Je krijgt een schetstechniek aangeleerd waarbij houding en het gebruik van stiften belangrijk zijn. Je maakt jouw eigen schets-library die je kunt gebruiken in jouw projecten. Verder krijg je een overzicht van alle UX prototyping tools, zoals Figma, ProtoPie, AxureRP en Marvel en leer je wanneer je welke tool gebruikt. Je werkt in jouw favoriete software een prototype uit voor je eigen case en leert hiermee feedback te verzamelen, en je team en stakeholders te overtuigen van je ontwerpkeuzes.
Wanneer?
- 24 jan. t/m 07 feb. '25
- 17 apr. t/m 15 mei '25
Programma
Trainingsdatums
- vrijdag 24 januari 2025
- woensdag 29 januari 2025
- vrijdag 7 februari 2025
- donderdag 17 april 2025
- donderdag 8 mei 2025
- donderdag 15 mei 2025
Praktisch
Inschrijven
Kies een datum en schrijf je in. Daarna ontvang je een bevestiging per mail en een factuur.
Intakegesprek
De trainer belt je in de week voor de training om kennis te maken en behoeftes af te stemmen.
Hardware
Neem je eigen laptop mee (geen tablet). Heb je nog geen designsoftware
(zoals Figma, Sketch, Adobe XD, Protopie of Axure RP) op je laptop én is je
laptop beveiligd zodat je zelf geen software kunt installeren? Dan hebben wij
een laptop voor je te leen.
Voorbereiding
Je hoeft je niet voor te bereiden en je hebt geen vooropleiding nodig voor
deze training. Het is wel handig als je kunt werken met designsoftware. Heb
je hier nog geen ervaring mee? Kijk dan eens bij de Figma Training.
Huiswerk
Na dag 2 krijg je een huiswerkopdracht mee. Hier ben je 1 uur mee bezig.
Krijg ik een certificaat?
Jazeker! Je krijgt na afloop van onze trainingen een certificaat van deelname opgestuurd.