Service Design Masterclass
In het kort:
- De belangrijkste inzichten van de Masterclass in een boekje
- Tools en canvassen
- Versnaperingen en heerlijke lunches
- Na het volgen van je training kun je voor al je vragen terecht bij onze UX Academy Slack community waar onze trainers en oud-cursisten altijd voor je klaarstaan
Voor wie?
De masterclass is bedoeld voor iedereen die geïnteresseerd is in het innoveren of verbeteren van de dienstverlening vanuit klantperspectief.
- Innovatiemanagers
- Marketeers
- Product owners
- UX-designers
- Customer experience professionals
Wat leer je?
Je kunt direct aan de slag met de service design tools en technieken uit de masterclass. Je kunt klantinzichten vertalen naar oplossingen en nieuwe waardeproposities ontwikkelen. Daarnaast wordt bij waardengedreven design de focus gelegd op het waarborgen van ethische principes en duurzame normen, waardoor jouw ontwikkelde diensten niet alleen aansluiten bij de behoeften van gebruikers, maar ook bij de bredere waarden en verantwoordelijkheden van de samenleving. En je kunt natuurlijk jouw gave idee overtuigend pitchen.
Wanneer?
- 23 jan. t/m 24 jan. '25
Voor wie?
De masterclass is bedoeld voor iedereen die geïnteresseerd is in het innoveren of verbeteren van de dienstverlening vanuit klantperspectief.
- Innovatiemanagers
- Marketeers
- Product owners
- UX-designers
- Customer experience professionals
Wat leer je?
Je kunt direct aan de slag met de service design tools en technieken uit de masterclass. Je kunt klantinzichten vertalen naar oplossingen en nieuwe waardeproposities ontwikkelen. Daarnaast wordt bij waardengedreven design de focus gelegd op het waarborgen van ethische principes en duurzame normen, waardoor jouw ontwikkelde diensten niet alleen aansluiten bij de behoeften van gebruikers, maar ook bij de bredere waarden en verantwoordelijkheden van de samenleving. En je kunt natuurlijk jouw gave idee overtuigend pitchen.
Wanneer?
- 23 jan. t/m 24 jan. '25
Voor wie?
De masterclass is bedoeld voor iedereen die geïnteresseerd is in het innoveren of verbeteren van de dienstverlening vanuit klantperspectief.
- Innovatiemanagers
- Marketeers
- Product owners
- UX-designers
- Customer experience professionals
Wat leer je?
Je kunt direct aan de slag met de service design tools en technieken uit de masterclass. Je kunt klantinzichten vertalen naar oplossingen en nieuwe waardeproposities ontwikkelen. Daarnaast wordt bij waardengedreven design de focus gelegd op het waarborgen van ethische principes en duurzame normen, waardoor jouw ontwikkelde diensten niet alleen aansluiten bij de behoeften van gebruikers, maar ook bij de bredere waarden en verantwoordelijkheden van de samenleving. En je kunt natuurlijk jouw gave idee overtuigend pitchen.
Wanneer?
- 23 jan. t/m 24 jan. '25
Programma
De beste manier om service design te leren is het toepassen in de praktijk. Na een korte introductie van de theorie ga je per onderdeel dan ook zelf aan de slag. Je zult veel samenwerken met andere deelnemers aan de service design training. Tussen de oefeningen door is er voldoende tijd voor reflectie.
Trainingsdatums
- donderdag 23 januari 2025
- vrijdag 24 januari 2025
Praktisch
Inschrijven
Schrijf je online in. Daarna ontvang je een bevestiging per mail en een factuur.
Hardware
Je hoeft alleen je laptop mee te nemen.
Huiswerk
Je krijgt geen huiswerk mee.
Krijg ik een certificaat?
Jazeker! Je krijgt na afloop van onze trainingen een certificaat van deelname opgestuurd.